ODCIENIE ŚWIATA DULUX - niedościgniona limonka FINAŁ KAMPANII

...i już nadszedł ten dzień, w którym trzeba podsumować dulxową kampanię.

Streetcom przysłał już ostatnie zadania i uświadomiłam sobie, że czas zasuwa niczym nasze nowiutkie Pendolino ;) dopiero czekałam,  z niecierpliwością wyglądałam na kuriera, przydzielałam rodzinie zadania do wykonania żeby rozłożyć trochę na inne barki ;P A tu już finito!

...ach czasie niezmordowanie bezwzględny!....
Sentymentalność gdzieś bierze górę dziś nade mną, ale do rzeczy...

Otóż kampania Streetcom Dulux EasyCare się kończy, a ja mam tyle dobrego o niej do napisania. Oczywiście mam tu na myśli farbę, ale nie tylko...
Streetcom niezła kampanię nam przygotował:
Genialny produkt. 
Duża ilość katalogów i testerów, dzięki czemu można było projekt przeprowadzić na luzie - bo i jest czym dzielić, no i jest co pisać ;)
Świetna tematyka  jak dla mnie, czuje to ;)
Taka różnorodność, w takiej technicznej kampanii brałam udział pierwszy raz.

W ogóle jestem zachwycona całą machiną streetcomową: porządkiem jaki jest w zadaniach - z jasnością i prostotą przeprowadzona akcja; pomoc w razie W; czuje się, że nie jesteś sam na tej testerskiej drodze... Można pisać i pozytywować Streetcom w nieskończoność :), ale na dziś będzie tego. 


Dziś niech Dulux EasyCare zabłyśnie!!!!!



W puszce przeznaczonej dla mnie do przetestowania było 2,5l farby. Po otwarciu zaskoczenia nie było, wiadomo przecież z wcześniejszych trzech testerów co się wybrało :) Był tylko zachwyt! nad przepięknym, żywym, wesołym, kolorem! Wiosna!!!
Jak z wcześniejszych postów już wynika przygotówka do malowania była spora i sama nie poradziłabym sobie tak łatwo. Zdjęć powtarzać nie mam nawet zamiaru, bo sensu w tym brak :) Więc napisze jeszcze troszkę o swoich końcowych wrażeniach. Końcowych??? Raczej nie, dla mnie i mojej rodzinki to był początek superaśnej zmiany, która dosyć spontanicznie wskoczyła na ściany. Wszyscy oczarowani!! Żeńska i męska płeć - chwali, bez wyjątku.
Farba oprócz przepięknego, głębokiego koloru ma również świetną konsystencję i krycie, co wielce się chwali i ułatwia pracę.
Zmywalność jest również bardzo dobra, tak samo jak i hydrofobowość. Obie sprawdzone ;)

Moi rozmówcy byli zaskoczeni taką tematyką kampanii, ale już po chwili pytali o szczegóły i chętnie częstowali się próbkami i testerami. Wiele z moich znajomych ma w planach większe, lub mniejsze remonty. Niektórzy już są po, ale katalogi zatrzymali, bo mówili o nieprzeciętnie bogatej kolorystyce Duluxa (potwierdzam i ja :)



Co dobrego miałam i co rozdałam ;)


Z czasem widziałam jak kolor piękniał, nabierał niepowtarzalnej barwy, której żadne urządzenia nie są w stanie przekazać. A szkoda :/






Bez względu na światło kolor prezentuje się nieziemsko wręcz, skradł moje serce romantyczne ;D
Kwiaty też go uwielbiają! robi za fantastyczne tło dla nich, a razem to już tworzą sielankowe obrazki dla moich spragnionych piękna oczu :D ach......

Streetcom dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tak zacnym projekcie :*

Dulux EasyCare, oby więcej tak dobrych produktów schodziło z Waszych linii produkcyjnych :)

P.S.
lubicie sielskie, zielone klimaty?


  rozanielona
prowincjanka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 prowincjanka , Blogger